Flum/frispels dag

Jaha då har man blivit grundlurad av Robin idag och fy fan va han ska få för det! Jaja men det kommer, jag kan med ;) Jag lackade ur på buss föraren idag när jag skulle åka hem. Han sa att jag kunde inte säga att jag inte hade fått mitt busskort än och det gick ur igår...ursäkta mig men jag har faktiskt det skrivet på papper att jag har 5 dagar på mig att åka gratis. Får väl släppa med mig det ifall de ska hålla på att klaga sådär. Men jaja det blir nog bra.

Jag och Nicole hade nog världens flummigaste håltimme. Det gick ju sååå super bra när vi skrev vr vackra engelsk presentation xD Men vi hade jävligt kul och skrattade som fan och det behövs alltid, specielt en fredag eftermiddag. Sen skulle vi skriva ut artiklar till historian och det slutade med att vi skrev ut precis exakt samma artikel som Patrick hade skrivit ut och han gav ut den till alla i klassen...visst är vi duktiga? Haha det va något komiskt.

Nej sen kom jag hem och kollade lite på tv med Gustaf, lilla sjuklingen här hemma. Men det var trevligt för vi kommenterade typ allt och skrattade. Jag är verkligen glad över att jag har så starka band med honom för det är mysigt och kul att ha någon som man kan prata, skoja, jävlas, bråka med utan att det blir fel. Fast ibland blir vi riktigt trötta på varandra, men vem blir inte det på sina syskon?

Imorgon så ska jag och mamma in till stan, vilket kommer bli riktigt mysigt och trevligt! Bara en massa prat om allt och alla och kolla runt lite med en lunch på köpet.

Va sägs om en film med lite godis? Låter inte fel va? Ska bara sluta få frispel på min lugg först och sen blir det myspys ;)

Middag! (jävla Robins ord...:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0