Tråk tråk håla...

Jaha då sitter man här i skolan och sjukt tråkigt...visst jag hade säkert kunnat börja på min American History X uppsats men jag orkar inte. Det är fredag och mitt huvud är sjukt trött. Satt och pratade med Robin fram tills 01.20 så jag är lite slut känner jag. Jag kunde inte riktigt somna igår, det blev mer ryckligt och ja. Men det var värt det att prata med honom, vi har alltid kul! <3

Sen idag har jag "bara" haft" civics och european studies. Ganska tråkiga lektioner idag, inget intressant hände på dem. Men vi fick reda på att history var inställt och visst vi har flyttat upp svenskan till när vi skulle ha history, men ändå, den kunde ju lika bra varit inställd den med...specielt eftersom vi inte gör något direkt, men men det blir nog bra. Börjar om 45 min igen så.

Ska försöka hitta gott godis idag till helgen, mamma har inte köpt något så får jag fixa det. Vet bara inte riktigt var jag ska handla det, är så trött på ICA godis. Men det blir nog Hemköp eller något sånt.

Nej nu ska jag äta min näringsbar så jag inte dör av total hunger!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0