Rastlös...

Jaha nu har snart helgen gått och jag är helt död. Min söta underbara katt har hållt mig vaken typ hela natten och jag orkar inte med henne mycket längre till...visst hon är söt och så men inte 4 på morgonen när hon skricker i mitt öra...

Jaja denna helgen har varit riktigt jävla seg och jag var varit uttråkad/död nästan hela tiden. Men har ju pratat en del med Robin och det är aldrig fel ;) Jag längtar tills jag får huset för mig själv eller så Gustaf och jag får huset för oss själva men det är inte fören på onsdag och då ska jag klippa mig plus kanske träffa Robin...men men jag får huset ett tag iaf och det behövs som fan. Jag orkar inte med att alla är hemma, inte under en så här lång period när man är typ fast i huset för det är för kallt ute, vi går varandra på nerverna hela tiden. Det är en annan sak under sommaren för då kan man vara ute på ett annat sätt än nu på vintern. 

Har precis pratat med Robin lite och han fick ut en del av sin ilska. Men jag är nog en ganska bra lyssnare för han pratade på och klagade inte. Det är alltid lika kul att prata med honom, eftersom vi kan typ prata om allt och det är riktigt skönt. 

Just nu är jag riktigt rastlös och vet det fan vad jag ska göra. Klättar snart på väggarna här borta. Jaja får väl hitta på något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0