I won't disagree

Nu är history arbetet finally klart! Shit vad oinspirerad det arbetet var, eller iaf för mig. Jag orkade helt enkelt inte alls, men nu är det iaf gjort. Denna dag har varit ganska bra, något lång bara. Började med företagsekonomi där vi hade redovisningar eftersom våra prov fortfarande inte var rättade...jag redovisade dock inte. Fanns inte tid plus jag kände inte alls för att göra det. Alla andras arbeten var så väl skrivna och detaljerat, medan mitt inte alls var det. Men jag har en vecka till på mig att fixa det, om jag orkar/hinner. Sen var det japanska där vi hade lite grammatik, inte så svårt men ändå, det är ganska tråkigt. Fast läraren är sjukt bra och gör lektionerna nästan alltid lika roliga så det är verklingen inte hatlektion, tvärtom faktiskt för en gångs skull när det gäller språk för min del. Lunch var nästa trevliga sak på schemat och det var fisk och alla som känner mig vet att då blir det lite pasta sallad för mig. Jaja ingen nöd på mig. Sedan var det matte och ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Känner mig sjukt stressad över det men det löser sig nog. Vi hade mentorstid efter det och tydligen så ska vi ha två engelsk lektion på tisdagar och patrick tre gånger i rad på fredag...det kommer bli en lång tisdag och fredag...jaja vi överlever väl på något sätt. Sen kom historia lektionen där vi kollade på en film och den är bara för tråkig. Visst det är intressant med första världskriget och allt men det blir bara för mycket tyvärr, specielt så sent på eftermiddagen.

Jag kom hem sen vid kvart i 5 och var helt slut, satte mig och försökte skriva historian och blev inte klar fören 9, men jag hade några breaks däremellan. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Just nu skriver jag lite sms till Robin och ja sängen lockar sjukt mycket så godnatt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0