Nyår med nyårslöften

Nyår har kommit och gått. Det känns konstigt att det har gått ett helt år redan. 2008 var verkligen inte mitt år. Jag tror nog aldrig att jag har pressat mig själv så mycket som jag gjorde då. Men jag har klarat allt vad jag vet än så länge och det är jag sjukt stolt över, men det har varit alldeles för mycket. Jag ångrar en massa saker som jag gjorde men gjort är gjort. Fast jag har fått sjukt mycket nya vänner som ställer upp och finns där för mig och det hade jag inte innan. Det har gått upp och ner detta året, men fan vad det har gått ner. Fast december månad har nog varit en av de bästa och det är tack vare Robin. Han har gjort mig sjukt glad den senaste tiden och fast han inte vet om han vill så kommer han alltid vara en av de bästa vännerna jag har någonsin haft/ha. Men det är klart att jag hoppas, jag är ju trots allt en tjej ;) Nej nyår var kul, mycket folk och jag träffade på en sjukt snäll tjej som jag pratade typ med hela kvällen, vilket är aldrig fel. Gårdagen hände inte ett skit och jag har nog aldrig varit så rastlös som jag var då...helt sjukt. Men jag ville inte göra något i heller så ja. Jag pratade med Robin i telefon iaf men både han och min bror dissade i sönder mig så det var inte så kul :P

Idag har jag varit inne i stan. Mamma skulle klippa sig och pappa ville ha sällskap så vi åkte in och fixade lite träningskläder till mig och sen lunchade vi på Gozzip, så gott det var! Har inte ätit där på sjukt länge så. Jag får ta med mig Nicole dit någon dag snart ;) Sen åkte vi och kollade på en outlet som hade precis öppnat i Staffanstorp, men där var inte riktigt något speciellt. Ganska fula saker, men vi får åka dit någon annan gång och se om det har kommit in något annat roligare. Sen åkte vi in till farfar och lämnade mat till honom och Karin. Så det blev lite prat och choklad där, vilket man inte tackar nej till. Karin var där med så det va kul att träffa henne med. Hon har fortfarande glimten i ögonen så det ger en alltid hopp. Nej sen kom vi hem och då blev det lite varm dricka med lussekatter och ja nu sitter jag här.

Jag har funderat på nyårslöften och sånt och i år ska jag börja leva mitt liv som jag vill. Jag ska inte gå runt och vänta på att det ska börja utan jag ska börja det själv. Jag hoppas så att jag får det jag önskar mig som mest just nu. Jag är nästan hundra procent säker på det, för jag har kämpat för det och jag förtjänar detta. Jo om jag spelar mina kort rätt så kan jag nog få det. Tänk positiva tankar!! Nej 2009 ska bli mitt år, det har jag bestämt mig. Jag ska leva, andas och göra precis som jag vill detta år. Nu räcker det med skit, nu kommer det bli bra! Jo det kommer det och vi tror på kärleken för den är så himla underbar och jag ska, ska få den!

Nej nu blir det nog lite tv och sen kanske lite prat i telefonen, vem vet? ;)

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0