Mysig torsdag!

Torsdag idag och ja jag hade två lektioner idag. Företagsekonomi och japanska. Fick tillbaka prov på båda lektionerna och jag fixade japanskan med bara ett slarvfel så jag blev grymt stolt över mig själv! Och företagsekonomin gick bättre än mina förväntningar så bara plus där med. Sen var matten och historian inställda och jag glömde bort att vi hade mentorstid så jag ringde Robin och frågade honom vad han gjorde och ifall han kände för att träffas och det gjorde han. Vi körde runt lite i Malmö först och hamnade på Mobilia där vi kollade lite, men det var sjukt tråkigt så vi körde hem till honom, där vi låg och pratade som vanligt och kollade på helt söta och roliga bilder på hans dator. Riktigt mysigt var det. Sen körde han mig hem, sån gentleman! Nej men det var väldigt roligt och mysigt att spendera en torsdags eftermiddag. Tack sötnos! <3

Nu hemma har jag inte gjort så mycket, fixat med lite musik till min iPhone och pratat lite med Gustaf. Översatte de engelska orden med och skickade dem till Mikaela, men sen har jag bara tagit det lugnt och sånt är aldrig fel.

Nej nu hade jag tänkt zappa lite på tv och sen försöka somna någonlunda i tid ikväll!

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0