Sova kanske?

Vilken jobbig dag. Lång och dryg. Vi gjorde inte direkt något i civics och typ ingen fattade läxan vi fick. Sen va det in till stan för att fixa lite och jag pratade lite med Robin över telefonen och fast det var lite halv stelt mellan oss först, eftersom jag inte var på världens bästa humör så blev det riktigt bra sen. Han fick mig att skratta igen och det kändes skönt. Men hela min kropp är helt slut och mitt huvud värker och jag vill bara sova. Men jag somnar för sent och sen kommer jag aldrig upp ur sängen. Känner mig som en zombie, för min ork/energi är på typ noll.

Iaf den kom jag tillbaka till skolan och träffade på Azena på bussen och vi pratade lite just om förhållande och det är sjukt skönt att prata ut om sånt med henne. Sen blev det engelska där Nicole och jag presenterade vårt arbete om cancer och det gick ganska bra faktiskt, kändes som det iaf. Vi kollade även en bit på American History X och vi slutade precis där den mest äckligaste scenen var...får alltid så himla ont i mina tänder varje gång jag tänker på den. Vi slutade sen för dagen och jag åkte hem. När jag väl kom hem så satte jag och började läsa i engelsk boken som vi har fått att läsa, men jag måste säga att den är sjukt bra. Helt hemsk är den, hru lättpåverkade människor är. Hur mycket vi vill vara smälta in och var gränsen finns innan det blir för sjukt.

Sen blev det lite Gossip Girl, One Tree Hill ooch Top Model. Vanlig tisdag med andra ord. Just nu sitter jag här och pratar lite med folk över msn, samtidigt som jag smsar med Robin. Ska nog sova snart, känner redan hur trötta ögonen är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0