Fram och tillbaka med en massa mys

Det har varit en ganska lustig dag idag faktiskt. Dagen började med att Hannah ringer och är helt förtvivlad och förbannad eftersom hon inte kan åka ner denna helg så det blir ingen film för vår del nu till helgen. Lite surt men ja inte hennes fel. Tycker synd om henne eftersom hon är fast uppe i Jönköping ännu en helg.


Därefter försöker jag få datorn att funga som jag vill under förmiddagen men ja det gick inte så lyckat. Pratade med älskling som skulle på arbetsintervju och peppade honom. Sedan gjorde jag mig iordning för att sedan åka in till stan för att träffa Nicole och det var riktigt trevligt. Bara en massa tjejsnack vilket var efterlängtat ifrån min del. Det blev fika på EH och under tiden så ringde baby och sa att han kunde hämta mig och köra hem mig vilket jag inte tackade nej till. Så vi åkte hem till mig och pratade hur det hade gått under hans intervju och lite sånt. Det hela slutade med att han åkte hem och vi träffades inne i stan sedan för att gå ut att äta på T.G.I.F. på Lilla torg. Det var riktigt mysigt och efter det gick vi därifrån till södervärn. Att gå den biten var underbart faktiskt. Frisk luft och bara en massa prat. Härligt!


Sen kom jag hem och ja jag har inte direkt gjort så mycket nu, bara tagit det lugnt här på datorn och pratat med älskling. Det blir nog en liten stund till här och därefter gamla gossip girl avsnitt. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0