Uppdatering!

Vad tiden går fort då! Redan torsdag morgon eller vad man ska säga...

Första natten jag sover utan min baby på 10 dagar, känns väldigt tomt måste jag säga. Saknar han ju. Men vi hade en jätte mysig 4 månaders dag. Jag bjöd på mys ute i trädgården med ljus, champange och 4 röda roser. Så himla mysigt var det. Medan han bjöd på en riktigt stor Miranda nalle som kan stå upp själv och sträcker ut sina armar med "I love you this much" skrivet på hans tröja. Jag blev riktigt glad när jag fick, den va så gullig och underbar, precis som min älskling <3

Ja vad har jag annars gjort? Va i Halmstad i fredags med baby och hans kompis för att kolla på hans kompis skola som var riktigt snygg och cool. Seriöst den var riktigt modern och allt.

Jag har bara tagit det lugnt annars med älskling. Spelat Uno och stress som fan nu under tiden. Myst med varandra och bara tagit hand om varandra.

Ska träffa Nicole imorgon och det ska bli riktigt kul. Har inte sett henne sen skolavslutningen så det lär bli en massa prat och sånt, uppskattas alltid!

Sedan på fredag ska jag umgås med Hannah först på förmiddagen och därefter gå på bio med henne på kvällen. Det blir Harry Potter och ja jag förväntar mig att den ska vara bra och jag har inte blivit besviken än så länge på filmer direkt. På lördag blir det mysa med älskling fram tills jag vet inte. Bara en massa mys, pussar och allt sånt, precis som det ska vara.

Nej ska nog sätta igång en film, ligga och kela med katten och bara ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0