Babys student! <3

Då var jag hemma ifrån älsklingens student. Det var en riktigt lyckad en och jag hade sjukt kul. Det bästa var nog när han fick sin present av mig, han blev så glad att han till och med fick tårar i ögonen! För de som inte vet så köpte jag en upplevelse ifrån liveit.com där han kommer få köra Ferrari och det är bara så han. Jag känner mig ändå något stolt över att jag lyckades så bra.

Det blev en väldig lyckad student fastän det regnade som fan när han sparkades ut, frös något eftersom jag inte hade så himla mycket på mig men va fan? Det är ju bara hans student en gång så då kan man lida lite eller hur? Sedan körde vi runt i stan och Tommy och baby gjorde en massa ljud av sig och bara njöt av sina studenter precis som de skulle. Därefter till älsklingens mottagning för att möta typ hela hans släkt, det var jag lite nervös över måste jag säga men det gick bra eller det kändes så iaf. Det blev mat och tårta, öppna presenter och en massa prat, väldigt mysigt. Efter det följde Jonte, Louise och baby med mig till södervärn så jag kunde ta bussen hem. Kändes ganska hårt att lämna honom så eftersom jag ville med ut men det gick ju tyvärr inte pga min ålder...

Allt som allt har det varit en riktigt bra och lyckad dag och jag är så himla stolt över min älskling för att han klarade det och han är bara så himla underbar och bara min! Han har till och med bestämt sig för att följa med mig till kyrkan imorgon för att hålla mig sällskap (vi får se ifall han mår tillräckligt bra men annars ska han) för att sedan följa med mig hem och därefter till vellinge marknaden med Hannah och Camilla på kvällen.


Älskar dig älskling <3

Ett år kvar till min student!!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

ja jäklar vilken bra present! :D

2009-06-16 | 22:02:27 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0