Min helg

Då var denna helg över och imorgon börjar jag jobbar. Ser inte direkt fram emot det men det är pengar och baby och jag tänkte göra en resa senare och då behövs pengar. Nej men det största anledningen till varför jag inte känner för att jobba är att jag kommer knappt träffa älskling nu dessa fyra veckorna, bara på helgerna och det känns riktigt jobbigt eftersom vi har typ träffats varje dag nu i flera veckor. Men vi löser det och det är bara fyra veckor...

Nej hela denna helg har älsklingen varit hos mig. Först i fredags då vi åkte in på kvällen för att träffa Hannah och Camilla för att äta på Mando. Baby och jag delade på en plankstek (vi som trodde att vi inte var så hungriga) och det slutade med att vi fik beställa in fler pommes för vi var så hungriga. Men det var riktigt gott och trevligt.

Igår så gjorde vi inte så mycket under dagen så, vaknade och tog det mest lugnt för att sedan åka in till min morfar och hans sambo på kalas. Det gick väldigt bra och vi var hemma någon efter 21. Sedan gjorde vi inte så värst mycket, njöt mest av varandras sällskap.

Idag så gjorde vi verkligen inte mycket, bara låg och mös i en hel evighet kändes det som tills han var tvungen att åka hem, lite sorligt men men. Annars nu ikväll kommer jag inte göra så mycket, ta det lugnt och försöka somna ganska tidigt så jag kommer upp 6 imorgon...

3 månader har gått älskling och jag älskar dig mer och mer för varje sekund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0