Short/long day

Jaha då var denna dag slut och jag är något trött men det har gått bra idag även om jag inte gjort något specielt direkt. Träffade Nicole vid 10 för att skriva vår Civics presentation och den blev ganska bra faktiskt. Därefter hade vi engelska och där blev inte mycket gjort, vi gjorde en enkät och lekte lite på datorn ungefär. Det var sedan lunch och jag åkte in till stan efter det. Jag var sjukt varm och sugen på något sött så jag köpte en choklad Frapino och en blåbärscookie. Sjukt gott var det. Åkte sedan tillbaka till skolan för att sitta vid datorn igen och leka lite till. Nicole, Mikaela, Claudia, Steffi och jag hade sedan muntligt seminar om The Collecter. Det gick väldigt bra, det var inte alls så svårt som jag trodde.

Nu sitter jag här och gör inte mycket, väntar på att baby ska komma tillbaka ifrån Klagshamn så jag kan träffa honom en liten stund iaf innan jag måste hem för att plugga inför mitt prov i japanska imorgon. Shit vad jag längtar tills detta med skolan är över så jag slipper plugga och kan bara ta det lugnt.

Nej får lämna in datorn nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0