Sommar 09 here I come!

Lite mer än 18 timmar kvar tills baby sparkas ut! Längtar så! Speciellt när jag får se hans min när han öppnar sin present ifrån mig.

Sedan är det bara skolavslutning på fredag och därefter har jag klarat av 2an! Känns riktigt skönt och sommaren är efterlängtan som fan. Det kommer bli jobb direkt i 4.5 veckor för att sedan bara slappa och ta det lugnt, umgås med mina vänner, baby, festa och sola/bada! Känner på mig att denna sommaren kommer bli en riktigt bra en. Kommer känns riktigt skönt när jag får lönen sedan i juli och kan göra vad jag vill med pengarna.

Om ja typ 10 dagar kommer Jess och Olivia och shit vad det ska bli kul att få träffa dem igen! Har saknat dem som bara den och det kommer bli en massa promenader, snacka skit i deras trädgård, ligga på stranden, sova över, festa och allt sånt. Längtar, längtar, längtar.

Det enda som kommer bli riktigt jobbigt nu i sommar är när jag ska jobba kommer jag inte kunna träffa min älskling under veckan eftersom jag kommer inte hinna åka till jobb då. Kommer bara kunna träffa honom under helgerna så det kommer vara sjukt jobbigt. Men sedan efter det blir de bara en massa mys med honom!

Nej får väl försöka sova lite nu så jag är något utvilad imorgon och ser fräsch ut inför babys student

Love you älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0