I won baby

Nuuuu är jag äntligen klar med engelsk boken! Fan vad jag har läst idag, 130 sidor faktiskt men det gick även om jag inte trodde det. Fast nu är huvudet hlet slut och jag som måste plugga japanska...

Igår var det mors dag och jag gav mamma en liten blå ring som hon har velat ha i snart tre månader så jag tänkte att jag kunde vara den snälla/gulliga/söta dottern och ge den till henne och visst blev hon glad! Väldigt lyckat måste jag säga. Pluggade sedan japanska i drygt en timme och det kändes ändå ganska bra, förhoppningsvis så går detta provet bättre än förra...

Jag åkte sedan till Mobila vid 15 för att bli hämtad av baby. Vi åkte hem till hans syster och hjälpte henne flytta. Inte för jag gjorde direkt mycket men ändå, höll de andra sällskap? Därefter åkte vi hem till älskling där vi åt och sedan kollade på lite stand ups och sånt, sjukt roligt. Vi kollade nog på det fram tills halv 4? Ngt sent jag vet men jag kunde inte sova, inte alls så det blev mysa med baby och skratta som fan, tyst dock eller så tyst jag kunde, haha. När jag väl somnade sån var nog klockan halv 5-5 och klockan ringde en timme senare och jag stängde av det direkt och somnade om, så duktig är jag. Så jag försov ganska duktigt så jag missade org. led men det gjorde inget eftersom de kollade klart på en film som jag inte ens hade börjat kolla på och snackade betyg. Jag letade reda på Sven efter idrotten idag men han hade tydligen inte rättat mitt porv än så han kunde inte ge mig mitt betyg. 

Men jag kom iväg till skolan till slut, gick på Nicoles och Mikaelas idrottslektion och visst den va sjukt rolig men shit vad den va jobbig! Det var nog ingen som typ inte svettades som fan efter deras lektion. Men det gick och de va riktigt duktiga. Därefter skulle vi ha Eu. St men Patrick dök aldrig upp så Nicole, Mikaela och jag satt till matsalen för att äta lite. Baby ringde mig sen och vi bestämde oss för att träffas lite i stan vid 14, bara mysigt. Jag satt och läste i engelsk boken medan jag väntades på att ta bussen. När jag väl träffade honom så gick vi runt i typ hela stan i den värmen och bara hade det mysigt. Vi beslöt sedan för att sätta oss på China Box uteserverning och tog varsin Cola och snackade på som vanligt. Han följde med mig till bussen sedan efter det (det blev minnen för båda oss, typ första gången vi träffades och när vi stod där och väntade och jag försökte lite halvt flirta med honom och hans responds var: Jag är svårflirtad. Snällt heller hur? :P) Men jag menar nu snart åtta månader senare har jag honom och jag älskar honom som bara den. Jag vann ;) 

Nej men när jag kom hem så satte jag på mig min bikini och låg ute i solen och läste klart boken, det var riktigt härligt dock plus att jag förbättrade min bränna med, vilket är aldrig fel! Mamma hade köpt glass med så det blev en liten glass på det med och när man är varm så passar glass alldeles utmärkt. 

Nu ska jag väl försöka plugga lite japanska och sen kolla lite på prison break tror jag. Jag förtjänar ju lite vila efter allt detta pluggandet.   

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Oh vad duktig du var som läste så mkt, jag som föreslog 30 sidor xD

2009-06-02 | 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0