Bestäm dig någon gång..

Shit vad jag blir trött på detta klimat som vi har här i Sverige! Vaknade av att det var snöstorm och -3 grader ute...sen när man kommer till skolan så är det strålande sol och nästan 5 grader ute...va fan? Kan vädret bestämma sig någon gång så man vet vad man ska ha på sig? Kommer ju dö av värmeslag med min vinterjacka idag...

Hade matteprov för en timme sen och jag måste säga att även om jag inte hade pluggat så var det ganska lätt. Mycket lättare än vad jag hade förväntat så förhoppningsvis så klarar jag G och det skulle vara en lättnad.

Pratade med baby igår tills ja kvart över 23...inte bra jag vet men vi hade kul fastän vi jävlas med varandra om precis allt. Det ska ju vara jämnt...lika jävla envisa xD Men kul är det och vi skrattar mycket tillsammans och det är skönt. För vad är ett förhållande utan skratt?

Har engelska om 8 minuter och jag känner inte alls för det, är riktigt trött och mår illa. Vill bara hem till baby och mysa med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0