Fredag/lördag

Här sitter jag och myser i min nya tröja ifrån New Yorker som jag köpte igår på Entré. Vi hade det riktigt kul igår när vi gick där och kollade i affärer och provade kläder. Jag köpte denna tröja och en bikini. Riktigt mysigt var det och vi hade skit kul tillsammans. Aldrig fel ;)

Baby kom hit sen på kvällen och vi bara pratade och mös med varandra, vilket var riktigt skönt efter en lång dag i ett varuhus ;) Nej men vi hade det mysigt och härligt tillsammans fast han bara var här i tre timmar. Saknar honom redan...

Ikväll ska jag ha en tjejkväll/middag och då kommer Hannah, Camilla och Rebecka hit och det ska bli skit kul. Vi ska laga mat, prata och kanske kolla på en film eller två. Bara myspys med andra ord. Måste snart göra mig iordning, de kommer om en timme typ och ja jag har inte riktigt kommit så långt än. Det har varit en ganska slö idag, vaknade typ vid 12 av att Smulan skrek mig i örat och ville ha mat så jag fick inte sova mer men det var ganska bra att hon väckte mig eftersom jag var tvungen att åka och handla maten inför ikväll.

Annars har Gustaf och jag haft kul genom att lyssna på techno musik på as hög volym och bara skakade loss. Vi hade riktigt roligt. Specielt vid konstiga låtar som var på tyska...xD

Nej får väl ta och göra mig iordning nu, måste se fräsch ut ;)

Hoppas ni får en rolig lördagskväll!

Kommentarer
Becca säger:

Tack för en trevlig kväll! :)

2009-03-22 | 13:51:54
Mikaela :) säger:

Haha, du och din techno...xD

Men för övrigt håller jag med vad gäller Entré, det får vi göra om! :D

2009-03-22 | 17:11:40 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0