Tröttsamt

Aaaah jag blir så trött på mig själv. Jag lovade mig själv att jag skulle lägga mig tidigt och SOVA! Men blev det så? Nej verkligen inte...bara för att jag fastnade först i sms och sen telefon, smartass...somna halv 2 och skulle gå upp 4.5 timmar sen. Jag trodde seriöst jag skulle dö. Ingen ork överhuvudtaget, men I'm the one to blame. Även om jag inte ångar de smsen eller samtalet så blir jag ändå lack eftersom min sömn är så himla viktig för mig. Fast jag väljer det sociala livet före min sömn..inatt måste jag verkligen lägga mig tidigt så jag sover. Annars hur jag ska någonsin kunna orka något?

När jag väl kom till skolan (tvingade mig själv..) började vi med matte och min hjärna ville inte funka som jag ville så det tog ett tag innan jag fattade men det var inte så himla svårt. Sen blev det engelska och ja ingen kommentar. Och nu sitter jag här och väntar på att matte resursen ska börja om sådär 45 minuter...varför måste all ork bara försvinna sådär ifrån mig? Jag som hade hämtat lite kraft i torsdags men den försvann nu i helgen och det vet jag med, speciellt varför. Jag hatar att vara fast i en situation där jag inte kan göra alls eftersom det inte är min kamp men ändå så blir jag påverkad som fan. Jag försöker bortse ifrån det men då blir det värre sen senare. Känns precis som att jag har influensan, ingen ork, ont överallt, yr och riktigt varm...men nej det är pga stress och allt annat som påverkar.

"Köpa sig tid.." rätt eller fel? Rätt att ge någon falska förhoppningar bara för att lugna ner situationen? Bara så att man ska kunna orka ta sig igenom dagen? När når man sin gräns och säger ifrån och verkligen menar det? Hur kan man verkligen lita på en person fullt ut? När försvinner den tilliten? När blir köpa presenter en makt känsla? Hur långt ska allt gå innan man vågar ta sig ut? Dilemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0