No regrets

Då hamnade man här igen...jag måste säga att även allt som har hänt idag så ångrar jag inget. Förvånar mig något faktiskt men jag känner att det får gå som det vill nu. Jag har min "tur/lycka" ring på mig nu och jag litar på att den ska fortsätta ge mig tur och lycka precis som den har gjort innan. Lite naivt att tänka så men just nu känns det precis som att jag har inte mycket annat att välja mellan. Men hur än allt slutar så kommer jag alltid ha en dag att minnas, för jag kommer aldrig vilja glömma detta. Det som hände betyder alldeles för mycket för mig. Det kommer alltid finnas inom mig för hur skulle jag någonsin kunna släppa något sånt här?

Så det var en ganska lyckad dag måste jag säga även med alla konstigheter och allt skit. Jag står för det som jag gjorde och det tänker jag inte ändra på.

Don't regret every little impulsive action you do
Life's too short to regret everything you did without thinking of what the consequences might bring
Live your life like you want it
And don't be so damn afraid of living it... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0