Bring it on

Då hamnade man här igen. Är något trött måste jag säga. Jag gick hem efter matte resursen för jag mådde inte alls bra, men jag måste säga att matteprovet nu som jag har på torsdag känns inte alls lika äckligt längre. Karin förklarade de saker som jag inte alls fattade och Nicole och jag gick igenom hela provet (de frågor som vi måste kunna då) och det känns faktiskt bra. När jag kom hem så satte jag mig och löste alla de talen som jag behövde kunna, är något stolt över det med tanke på hur det varit de senaste dagarna.

Annars har jag inte gjort så mycket, kollade igenom lite kataloger samtidigt som jag hade härlig pepp musik. Så denna dag har inte varit helt fel faktiskt. Det var inte gårdagen heller, speciellt inte på kvällen/natten...;) Roliga, gulliga sms är aldrig fel och sen såna långa samtal om allt möjligt är inte heller fel. Fast nu lär det ta ett tag innan det blir såna samtal eftersom då måste jag ge mig och det lär inte hända, jag ska vinna för jag är envisast. Haha detta lär bli en lång kamp. Just bring it on ;)

Nej nu börjar jag bli lite hungrig och det låter som att det börjas laga mat, får väl vara en snäll dotter och hjälpa till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0