HELG!

Då sitter man här med en skrikig katt och bara njuter faktiskt (förutom den biten att hon skriker i mitt öra). Har helg nu och det känns så jävla skönt måste jag säga. Jag kommer bara njuta imorgon (och plugga tyvärr men ändå).


Idag hade jag matteprov och ja jag var över stressad, började nästan hyperventliera. Men det kändes faktiskt helt ok och förhoppningsvis så fixade jag det. Sen kollade vi på film på historian men Nicole och jag var tvungna att fixa Org. Led prestentationen som vi har på måndag. Blev ganska bra, jag ska bara fixa en graf och Nicole en powerpoint och sen är vi klara.


Blev sedan stan med Hannah och Camilla. Vi tog en fika och satte oss och pratade på om allt, specielt deras situation. Ibland undrar man bara hur folk tänker och hur mogna de är...jaja men det blir nog bra. Men det var riktigt mysigt att bara sitta där och prata på om allt och alla. Sånt är alltid så himla skönt för det behövs, man orkar inte bära all skit inom sig och då är det väldigt bra att ha sina tjej/killkompisar att prata om det.


Dog nästan av kyla när jag cyklade hem, så svin kallt var det. Men jag överlevde, haha.


Jag har tänkt på detta ett tag nu faktiskt och just det här om stjärntecken, hur det blir en del av ens personlighet. Att man kan veta mycket om en persons personlighet bara genom att veta deras stjärntecken. Vad tycker ni? Kan ta mitt eget som example, stämmer inte på alla punkter men på det flesta.

CAPRICORN - The Go-Getter 
Patient and wise.  Practical and rigid. Ambitious. Tends to be good-looking. Humorous and  funny. Can be a bit shy and reserved. Often pessimists. Capricorns tend to  act before they think and can be unfriendly y at times. Hold grudges. Like competition. Get what they want. 

Nej lyssna lite på Taking back Sunday (shit vad det va längesen jag lyssnade på dem) och sen lite tv

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0