Sjuk

Det har varit en riktigt tuff och jobbig vecka som har gått och början på denna vecka har inte heller varit bra. Vet inte riktigt vad jag ska säga om förra veckan, utan bara va fan?! Det räcker så för jag vill aldrig mera uppleva den, speciellt inte helgen...

Idag har jag varit hemma pga att jag har blivit sjuk. Var dock på tiden med tanke på hur sjuka alla andra i familjen har varit de senaste veckorna. Har ont i halsen och hela kroppen värker...behöver verkligen inte detta just nu. Jag har alldeles för mycket att fixa och ta hand om. Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker värva ner och göra mindre, min kropp för helt enkelt ingen vila någonstans. Är så trött på allt som händer och jag kan inte hindra det på något jävla sätt. Varför kan inte bara denna skit försvinna nu? Jag kan detta nu, ge mig något annat att hålla på med. Något positivt. Inte bara en massa negativa saker. Se ljuset ur denna mörka tunnel. Life goes on, jag vet men vad händer i en kris? Stannar inte livet upp då för en stund? Eller nej det gör det inte eftersom vi förnekar krisen, lever våra liv precis som innan fastän det är omöjligt. Vi pressar oss själva så hårt bara för ingen ska se verkligheten som vi lever i. Hantera saker precis som det vi kan allt och inget knäcker oss. Men alla har en gräns och vad händer sen efter den gränsen är nådd? Who knows...

Får se hur jag gör imorgon, det beror på hur jag mår. Men som det känns just nu så blir det en dag i soffan med Ben & Jerry's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0