Sorgen

Fredag idag och jag har inte gjort så himla mycket. Har pluggat lite till idrotts provet men det gick inte så vidare bra efter jag fick SAMTALET...jag kunde inte stå efter det. Hela jag bara bröt ihop, kroppen vägrade fungera. Varför finns cancer egentligen? Det ger en bara smärta och tårar. Vad får man ut av det? Seriöst den chocken man när man får reda på att personen inte överlevde, hur kan man ens ta den? Som tur var så ringde Robin ganska direkt efter och pratade med mig och fick mig att tänka på annat för jag var helt förstörd. Han fick mig till och med att skratta och det kändes så skönt. Tack sötnos <3

Sen hade jag en tjejkväll med Hannah och Camilla där vi pratade på om hur deras "prat" hade gått med deras kompisar och ja spelade World Tour efter det. Camilla är helt fast i det spelet, men söt är hon <3 Men det var skönt att de kom över för det fick mig att fokusera på något helt annat än sorgen..

Ska nog kolla på OTH för jag lär inte kunna somna ändå inatt..

RIP Karin
You'll always be in my heart
Love you <3

Kommentarer
nicole säger:

:(

2009-03-09 | 00:03:43 | http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0