Happy day

Jag hamnade här i soffan istället för skrivbordet, fast det är ganska mysigt specielt när man har katten bredvid en. Denna dag har varit väldig bra måste jag säga. Började med att jag vaknade vid 8 och av jag hade huset för mig själv, riktigt skönt. Sen sken solen så jag tog på min kappa och bara njöt när jag cyklade till buseen. När jag väl kom till skolan så var det japanska som gällde. Lunch på sen efter det där jag åt tre mackor eftersom det var blodkorv med potiatis bullar...

Sen hade vi svenska där vi för en gång skull inte pratade om epoker, utan hade lite mer "vanlig" svenska. Sedan när vi frågade Li om vi kunde flytta upp svensk lektion tidigare på fredag eftersom det är vår enda lektion så sa hon att vi inte behövde ha den för att vi skulle bara gå igenom provet och det kunde vi ta nästa vecka istället. Det betyder att jag har inga lektioner på fredag! Så jävla skönt! Jag kommer verkligen sova ut då och bara ta det lugnt den dagen. Måste ifs plugga idrott men det kommer jag kunna ta i min takt och det känns bra. Ser inte riktigt fram emot det provet dock men den extra tiden som jag får nu på fredag att plugga på det så kommer det kännas lättare.

Åkte sen hem och innan jag satte mig på bussen kollade jag runt lite på Hansa och jag hittade världens snyggaste skor, tyvärr ganska dyra. De satt skit snyggt på mig men det tyvärr har jag inte pengar, kanske nästa månad? Förhoppningsvis.
När jag väl kom hem upptäckte jag att jag var själv och då satte jag på skit hög musik och gick igenom provet som jag har imorgon och det känns ganska bra, känns iaf som att jag kommer klara det och det är det viktigaste just nu tycker jag. Blev lite OTH avsnitt med och mysa med hunden och katten.

Nu hade jag tänkt fixa någon mat för jag är riktigt hungrig känner jag, ingen aning om vad men jag hittar någon alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0