Lyckad dag

- Jag har inte pussat dig sen i måndags...vet du hur länge det är?
Naaw så söt du är baby. Blir så glad över att höra sånt.

Denna dag har varit väldigt bra även om den har varit lång. Började 9.20 och slutade 17.30...något segt men det gick med hjälp av lite bullar, chokladboll, trevligt sällskap och lite samtal med baby. Hade trafik kunskap för första gången idag och det gick väldigt bra måste jag säga. Läraren var riktigt bra så de två timmarna flöt på ganska snabbt ändå. Men visst var jag trött i huvudet sen när jag kom hem. Jag har försökt plugga in civicsen ikväll och jag kan det ändå helt ok. Jag menar det är ganska logiskt men när det gäller att räkna upp 10 saker på rad i rätt ordningen samtidigt som huvudet vägrar fungera som vanligt blir det lite jobbigt. Men det ska gå tror jag.

Annars ikväll så har jag inte gjort så mycket, mest pluggat eller försökt och pratat med baby. Jag försökte förklara olika modestilar för honom men det gick inte så bra dock. Fast ifs jag hade nog reagerat sjukt mycket om han började snacka om olika modestilar rent ut sådär och veta att vilka stilar är inne och ute xD Men det var mysigt att prata med honom, och jag saknar honom och tydligen saknar han mig och sedan när är det fel? Sitter här med världens största leende just nu, ser säkert ut som en idiot men det skiter jag totalt i. Jag är lyckig, riktigt lyckig och denna lycka vill jag ha behöva så länge som möjligt. Mysigt <3

Imorgon blir det Entré med Nicole och Mikaela! <3 Ska bli skit kul att kolla och se hur det ser ut och kolla alla affärer...längtar =)

Nej ska nog kolla igenom civics en gång till och sen blir det lite tv med lite sömn. 

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Entré var toppen, och civicsen gick den med ju :D

2009-03-21 | 00:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0