Positiv anda genom dagen

Kass uppdatering men ja det har hänt så himla mycket de senaste dagarna så jag vet inte vad. Har bland annat färgat håret! Men idag har faktiskt varit en riktigt bra dag med härligt sällskap. Har även bestämt att åka in till Entré på fredag med Nicole och Mikaela, myspys! Ska bli skit kul att åka dit och kolla hur det ser ut och speciellt att kolla på Mango...älskar Mango som bara den! Ser fram emot det.

Jag fattade matten idag utan några större problem och det är riktigt skönt eftersom vi har prov om en vecka och jag trodde att jag skulle ligga efter totalt och ha panik över det. Men det känns faktiskt bra och jag tror nog att jag fixar provet med! Sen när jag hade håltimme åkte jag in till stan och köpte ett par vårskor till mig själv eftersom jag har velat ha dem överlänge och de sitter riktigt snyggt på mig med. De är kilklackar, ljusa bruna och as höga. Ska försöka ta foto på dem med så fort jag får tid. Jag köpte sen en blåbärscookie på EH och tog med mig den till skolan. Satte mig sedan vid trapperna på skolan och njöt av skolan och min cookie. Pratade även med sötnosen och hade kul med honom. Känns faktiskt riktigt skönt mellan oss nu och jag ska bara njuta av tiden och ser var vi hamnar sen efter det. Positiv anda helt enkelt. Har haft det hela dagen idag och det känns riktigt bra måste jag säga.

Nej får väl duscha nu och sen försöka somna lite tidigare än halv 1 så jag kommer upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0