Slutkörd

Konstig dag med både glädje och sorg. Tur att man har en sötnos som bryr sig och finns där för en när man är lite nere <3 Är helt slut i kroppen och det har varit en lång dag men det är skönt att någon som kan en utan och innan till. Någon som kan muntra upp en med söta och fina kommentarer. Det gör dagen alltid lite lättare och sorgen blir mer hanterbar. Men visst fan gör det ont. Sorgen är något jag måste bearbete, även jag inte har orken till det. Kan inte ha det hängandes över mig i all evighet. Usch är bara så trött på alla problem...vill bara kunna gå vidare utan att förstöra min framtid. Nej men får tänka positivt även om det inte är världens lättaste.


Ska nog kolla lite tv nu och sen sova lite...

You're the best thing I've ever found...<3


Kommentarer
Anonym säger:

vilka är alla dina problem :/? låter jobbigt..

2009-03-09 | 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0