Min helg

Måndag kväll redan, vart tiden vägen egentligen? Helgen flög verkligen iväg. Men lördagen var ganska rolig faktiskt. Åkte in till stan med pappa eftersom vi skulle köpa något till mamma (åkte aldrig in i fredags) och vi stannade först i Höllviken på Toppen Gallerian och tydligen så har "Swedala outlet" fått en butik här, Höllviken outlet då..jag själv är inte riktigt något fan av Swedala outlet men jag måste säga att jag blev ganska överraskad över den butiken här i Höllviken. Så även jag fick lite kläder..det blev två par jeans, en fest top, en t-shirt och en skinnjacka. Blev väldigt nöjd. Sen åkte vi in till stan och kollade lite på bokrean och köpte lite böcker till mamma. Vi tog en fika efter det och det blev på Espresso House, myspys, speciellt den vid Lilla torg. Därefter kollade vi lite på HM eftersom jag har sett världens snyggaste "jacka" den är grå i sammet och väldigt kort i modellen. Hittade den i Helsingborg men hittade inte alls den här i Malmö, blev riktigt besviken eftersom den vill jag jätte gärna ha. Men om jag har tur så kanske jag hittar den. Därefter blev det tillbaka till Höllviken där pappa köpte biljetter till han och mamma till Män Som Hatar Kvinnor. När vi väl kom hem sen så var jag helt slut (inte mycket sömn natten innan) och därför blev det One Tree Hill fast jag skulle inte riktigt ha kollat så mycket, eftersom när jag väl var klar hade jag en halvtimme på mig att göra mig iordning, laga mat och äta den...men jag hann precis. Sen kom Hannah och Camilla över och vi snackade lite skit som vanligt och käka en jävla massa godis som jag hade köpt. Camilla var helt peppad över att spela World tour så vi fastnade där i ja 3 och en halvtimme typ. Men kul var det :D

Söndagen hände inte så värst mycket. Pratade med Robban natten till söndag om allt möjligt, stackaren som hade precis kommit hem ifrån en fest...så snäll jag är eller hur? Nej men annars hände inte så värst mycket under söndagen, lite skit här och där som hade börjat under lördagen blev lite mer skit, men vad kan man göra?

Idag hade jag ingen org. led. vilket betydde att jag började 11.20 och seriöst jag vill alltid kunna sova till 9 på måndagar! Vill inte behöva gå upp 5.40...nej sen blev det bara en lektion för mig eftersom jag skulle till läkaren sen efter det. Det gick ganska bra hos läkaren och sen kom mamma och hämtade mig. Vi var båda vrål hungriga så gick in på Mobilia och köpte MD. Vi kollade lite i affärerna och sen åkte vi hem. När vi väl kom hem så la jag mig direkt i soffan, var helt borta och behövde vila. Brände ner OTH S3 på DVD och kollade på första avsnittet. Sen har nog inte mycket mer hänt. Tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med min dag imorgon..8.45-16.20..

It's all about you, isn't it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0