Sömn

Sömn. Vi är nog inte tillräckligt tacksam för det. Det är något som vi bara tar förgivet, fast när vi verkligen behöver den och inte får den, då inser vi hur viktig den är. Inatt var jag riktigt tacksam mot den för jag fick över 10 timmars sömn och det var så underbart. Älskar verkligen att sova ut och känna sig utvilad.

Men gårdagens kväll blev räddad genom ett samtal. Jag blev så lugn och kände mig bättre. Helt sjukt vad ett samtal kan göra med en. Underbart sjukt. 

Nej idag har jag bara tagit det lugnt med popcorn, choklad och OTH. Såg precis det sorgligaste avsnittet och ja om man inte tårar upp lite när man ser det vet jag inte vad. Så denna dag har varit ganska lyckad faktiskt, speciellt eftersom jag hade sovit ut. Ska nog snart lägga mig, känns som att jag behöver 10 timmar till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0