Vår!


Våren är här! Mina nya skor och skinnjacka.

Ja denna dag har varit riktigt skön. Frös knappt något idag och då är det varmt ute. Det känns riktigt härligt att våren äntligen har kommit hit för den har varit efterlängtan som bara den. Jag började 10.25 med japanska idag och vi gick igenom lite vad som kommer på provet nu nästa vecka och det känns väl sådär. Är något stressad över det men det går nog tror jag. Sen var det lunch med vårrullar och det är gott så länge det är vegitariska men tyvärr så var de inte det. Fanns ingen sötsur sås heller...

Sedan hade vi svenska där vi pratade hur det hade gått på våra uppsats och kollade lite på Oliver Twist. Vi gjorde inte direkt mycket men det var skönt. Vi slutade 1.15 och det var riktigt härligt, fast jag stannade kvar på skolan för att plugga på civics (har prov på fredag) och det gick ganska bra. Fick ut alla papperna iaf och har läst igenom de ett par gånger så förhoppningsvis så klarar jag det utan större problem.

Har smsat lite med baby med idag och kollat på Desperate Housewives. Ganska lugn dag med härligt väder. Känner mig ovanligt positiv fastän jag har fem prov innan påsklovet. Men på något sätt känns det som att det kommer lösa sig och denna känsla vill jag behålla så länge som möjligt. Jag njuter iaf av livet nu och sedan när är det fel?

Nu ikväll händer det nog inte så mycket. Tar det nog lugnt med lite tv-tittande och kanske prata lite med Robin, vi får se helt enkelt.  

Kommentarer
Anonym säger:

Så snyggt med nya jackan och skorna :D

2009-03-19 | 16:52:07
Mikaela :) säger:

woah, var inte vårrullarna vegetariska? :O Haha, det la inte jag märke till! vaddå sen...xD jaja, vi överlevde allihopa i alla fall :)

2009-03-21 | 00:03:55 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0