2 månader <3

Då har man precis företagsekonomi provet och antagligen så va det så lätt som jag tyckte att det kändes eller så är jag helt dum i huvudet, något är det iaf. Men vi får se helt enkelt och hoppas på det bästa.

Har precis skrivit klart min presentation till Eu. St som är tills imorgon och ja den är inte världs bäst men det får gå för jag orkar inte. Är något slut i huvudet och jag vill egentligen bara hem men men. Hem och sova typ, shit va skönt.

Annars händer inte så mycket idag misstänker jag. Baby och jag firar 2 månader idag vilket är riktigt mysigt. Får se om vi träffas eller inte, lite beroende på när jag kommer ifrån skolan och så. Men vill träffa honom, saknar min baby ju <3

Nej men nu är det matte, inte för att jag vet vad vi ska göra men men.

Love you baby <3

Kommentarer
nicole säger:

Naw grattis till 2 månader :)

2009-05-14 | 21:59:41 | http://nlindborg.blogg.se/
Elina säger:

Hur räknar du månader egentligen?

2009-05-16 | 20:23:02
Ödling säger:

Grattis =) =)

2009-05-28 | 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0