Fredag

Tidigt, tidig lördagsmorgon! Shit det va inte många timmars sömn jag fick inatt. Men det går ändå, baby kommer hit idag och vi ska baka! Haha ska bli kul och se hur det kommer att gå.

Igår så hade jag tre prov på rad, två nationella och ett svensk prov så mitt huvud var ganska trött måste jag säga. Men jag åkte in till stan efter det och handlade min foundation (skiter totalt i att den är alldeles för mörk för mig, jag vägrar ha en ljusare foundation än den jag redan har! Ser ju ut som att lik med den i ansiktet!) och sedan en liten överraskning för baby med. Den ska han få se idag, skit jag kommer älska hans min så fort han ser det. Sedan efter det hämtade älskling mig ute i stan med Jonte och vi körde ut till Mobilia där vi gick runt och baby köpte sina väldigt fina badshorts. Vi hämtade hans mamma sen och lämnade henne och Jonte med. Sedan försökte vi hitta något litet att äta och det tog ett tag innan vi kom fram till det men det blev Espresso House ute vid Burlöv center och det riktigt mysigt. Därefter körde vi runt lite i Malmö innan han lämnade av mig inne i stan (skulle fira pappa på St. Markus Vinkällare). Jag fick även låna hans tröja så jag inte skulle frysa och det är jag glad över för jag frös en del senare på kvällen plus att det luktar baby med. Men det var riktigt god mat och vi var hemma någon gång vid 22. Blev även lite prat i telefonen med älskling sen efter det, eller ja lite och lite 4.5 timmar...men det var mysigt och det är helt sjukt hur mycket jag saknar honom ibland. Älskar verkligen honom <3

Idag kommer han hit och ska hjälpa mig med trafiken, shit vad jag känner mig dum när det gäller det. Kan inget alls. Och så ska vi baka så klart. Han ska även sova över så det blir en riktigt mysig helg, precis vad jag behöver. Men nu måste jag försätta städa och göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0