Matte=Slut

Sista lektionen för dagen är om en kvart och det är historia så det innebär att se slutet av Downfall och jag klagar inte, det är en bra film. Sen ska jag iväg till stan för att klippa mig och därefter hem till baby för att sova hos honom. Bara en massa mys.

Annars så har inte så mycket hänt idag. Älsklingen smsade mig imorse och han hade bilen så jag hämtade och körde mig till skolan och det kallar jag lyx. Hade japanska först och vi fick tillbaka proven, gick inte alls bra men jag får en chans till nu nästa vecka och om det provet går bra så har jag ett MVG och det skulle jag bli sjukt stolt över eftersom det skulle vara det första C språket som jag får högre än G. Är nöjd med ett VG men eftersom jag har chansen så tänker jag absolut ta den även om jag inte riktigt har tid.

Sen blev det matte och jag fick G i kursen så det känns riktigt skönt att slippa tänka mer på det. Ingen mer oro eller press på det och det var den sista matte lektionen som jag kommer någonsin ha här på Bladins och det känns så jävla skönt måste jag säga. Jag hade aldrig klarat av att läsa matte C nu men om jag behöver det inför senare studier så kommer jag helt klart läsa det.

Nej nu börjar jag snart och jag har faktiskt varit lite duktig, har gjort 3 av 5 engelsk frågor iaf, alltid något. Vi tar de sista en annan dag.

Nu är det helg (om 1.5 timme)!!!!

Kommentarer
nicole säger:

usch det där med japanskan lät inte bra... jag får väl nöja mig med ett vg då... men et andra va ju super!

2009-05-28 | 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0