Mysig helg

Sån mysig helg man har haft, även om det blev lite fel igår så löste det sig riktigt bra sen till slut. Men igår blev det grillning hos Hannah för att sedan åka in till Vellinge för att träffa Camilla och Rebecca där vi fikade och stannade där tills det stängde. Riktigt mysigt. Sen tog Hannah och jag bussen hem och det slutade med att jag stannade hos henne några timmar för att sedan åka hem. Pratade med Robin sen i ja över tre timmar och somnade någon vid halv 5 på morgonen...

Idag har jag bara tagit det lugnt och kollat lite på film. Sen vid halv 5 kom baby hit och vi hade riktigt mysigt men vi kan seriöst inte kolla på en film...aaah nästa gång måste vi se iaf se halva! Nej men jag ska inte klaga, vi hade det sjukt mysigt och jag saknar redan honom riktigt mycket. Min baby.

Nu ska jag göra mig iordning för att sedan sova eftersom jag börjar 8 imorgon...tyvärr. Men det går nog, säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0