Thanks...

Då var det lördag igen och jag har faktiskt sovit över 12 timmar inatt! Känns riktigt skönt, behövde som fan. Men igår så var det en ganska onödig skoldag. Vi gjorde inte direkt så mycket men jag blev hämtad av älskling och det var inte fel. Vi åkte hem till honom och bara mös med varandra tills jag var tvungen att åka hem. Sen blev det grillat till middag och vi satt ute, riktigt mysigt. Därefter blev det prat med baby och kollande av desperate housewives, gossip girl och one tree hill. Fick även sms ifrån Robban så jag pratade lite med honom där med. Det var trevligt. Har saknat honom och allt har blivit så fel och så kändes det lite bättre då men så får man en överraskning på bdb istället och den var inte trevlig direkt. Trodde aldrig att du skulle skjunka så lågt.

Idag gick jag upp vid 13.15 riktigt skönt. Har inte gjort världs mycket, bara tagit det lugnt. Kollat lite på SATC och sånt. Ska snart ta en dusch och packa ner lite saker, ska till älskling ikväll =) Bara en massa mys och jag längtar, saknar honom så.

Wherever you will go...

Kommentarer
Rob säger:

Asså... miljarder gånger förlåt vännen. De är en asdålig ursäkt jag vet men ja hade druckit och bråkat med folk så ja va skitsur på allt och alla. Va inte meningen att de skulle gå ut över dig. Saknar dig så nu när vi har glidit ifrån varandra... :'( Hoppas vi kan hitta tillbaka till den tiden där allt va perfekt mellan oss. Förlåt <3

2009-05-16 | 17:46:58 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Elina säger:

vet du hur ful och äcklig du är? inte nog med det har du den tråkigaste och fulaste bloggen jag någonsin läst..! Du tror att du är nån liten jävla prinsessa! Alla passar upp dig, om du så skulle bryta en nagel! Men vet du vad, du kommer aldrig klara av ett liv i en egen lägenhet(Hus om pappa betalar såklar!) Och vet du en sak du ÄR svaret på pappa betalar

2009-05-16 | 20:30:32
Anonym säger:

Nämen oj, vilka mogna kommentarer på det här inlägget då! :S xD Ta inte åt dig Cissi, för det är inte sant. Ett hett tips; det finns en knapp som heter "Radera markerad kommentar". Den tycker jag du ska använda och ta bort såndär skit som folk utan liv skriver ^^

2009-05-17 | 16:04:12 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0