Time flies

Så då är ett prov avklarat idag. Ett kvar. Men jag fixade alla prov igår på trafik! Känner mig sjukt stolt men jag hade aldrig klarat det utan min älskling <3 Blev klar någon vid halv 23 men jag klarade det!

Märker nu när jag har pojkvän att all tid verkligen flyger förbi. Har träffat honom varje dag nu i snart tre veckor och när jag inte är med honom så pluggar jag (eller ja försöker iaf) eller träffar mina tjejkompisar. Men jag klagar inte, det är bara mysigt. Eller bara en massa mys faktiskt.

Nicole och jag sitter och räknar och räknar hur många dagar kvar vi har, hur många lektioner, t.o.m hur många timmar vi har kvar i skolan fram tills det är sommarlov. Vi längtar som fan! Det skönaste är att jag har jobb med så jag kommer tjäna ihop lite pengar så kan jag kanske göra en resa sen i höst med baby till något varmt land. Bara njuta av sol och bad i typ två veckor. Så himla skönt.

Ja idag blir det prov (om 20 min), en lektion till och sen antagligen träffa baby inne i stan för att kolla lite och lyssna på vad de olika partierna har att säga om EU-valet (baby ska rösta och jag ska skriva en uppsats om det), så vi får lite info och vet lite mer vilket parti passar oss bäst. Vi äter nog något med, kanske en fika eller något sånt i solen. Myspys.

Nej sen ikväll händer nog inte så värst mycket, kommer nog bara ta det lugnt eftersom Hannah inte kunde gå en runda idag så nej bara mysa med katten med någon bra film låter helt perfekt för mig.

Kommentarer
nicole säger:

GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU! GE OSS SOMMARLOV NU!

2009-05-27 | 20:08:53 | http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0