Vardagslyx!

Oooh vad jag älskar vardags lyx! Att bli hämtad efter skolan av sin baby och sedan köra runt lite, lyssna på bra musik och bara njuta av varandras sällskap. Även senare åka in till stan för att äta på Mando! Så sjukt mysigt så det inte var sant. En måndag eftermiddag/kväll. Nej bara en massa mys och det är bara plus att det va en måndag med.

Nej kom typ inte upp imorse, gick upp 50 min senare än vad jag skulle, tur nog så kunde pappa köra mig och även om jag kom nästan 10 min försent så hade lektionen inte ens börjat. Men org. led. lektionen gick väk bra, ganska dryg och jag var helt slut och sjukt hungig. Sen efter det satte jag mig vid en dator och skrev min engelsk uppsats. Blev ganska nöjd med den faktiskt och det tog inte så lång tid heller vilket var väldigt skönt. Nicole och jag gick och köpte choklad sen efter det eftersom vi båda hade sån sug efter det och typ hungriga med (skit bra att äta choklad då, jag vet). Sen blev det idrott efter det och vi hade valfri lektion så Nicole och jag satte oss uppe i gymmet och gjorde lite saker och snackade en massa. Fick även prova på Nicoles foundation och shit vad den är bra, den ska jag köpa helt klart! Är i sånt behov av en foundation så det är sjukt. Därefter blev det en kort lunch och en lektion i Eu. St med. Så det var en kort dag inom skolan och det var skönt.

Baby kom och hämtade mig när jag hade slutat och vi körde runt lite och sånt. Vi åkte ju in sen för att äta middag inne i stan och det var så himla mysigt. Naaw vad jag älskar honom. Han har även gått med på att följa med ut i Dalby och orientera med mig =) Sedan nu i veckan så ska vi ut och shoppa en massa kläder åt honom och förhoppningsvis en foundation och kanske ett nytt nagellack till mig.

Sedan är jag ledsen för allt dumt jag har gjort mot dig Robban, du förtjänar verkligen inte det. Du är en sån fin vän och jag vill verkligen inte förlora dig eftersom jag har kommit dig nära. Jag vet om att vi har glidit ifrån varandra sjukt mycket nu den senaste tiden men jag har absolut inte glömt dig och jag hoppas du kan förlåta mig, inte dag men inom en snar framtid iaf för jag saknar våra konversationer och framför allt dig! Finns här för dig <3

Nu blir det nog lite tv och sen sängen, ögonen börjar gå i kors.

Kommentarer
Trötter ;) säger:

Låter som väldigt mysig dag du:) blir så glad för du får ha det så mysigt:)

2009-05-05 | 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0