Mysiga baby

Shit nu är huvudet trött. Har pluggat företagsekonomi ett bra tag nu men förhoppningsvis så fastnade något lite i mitt huvud. Men men vi får hoppas på det bästa för imorgon.

Igår var det nationellt prov i matte och jag satt väl 2.5 timme och det gick helt ok faktiskt. Men det gjorde en något snurrig, kändes precis som jag hade matte tal framför mitt huvud ett par timmar efter det. Åt sedan lunch med Nicole och därefter tog jag bussen hem till baby och var hemma hos honom ett par timmar för att sedan åka in till Burlöv center för att kolla på kavaj till honom. Det blev till slut en riktigt snygg svart på Jack & Jones. Därefter blev vi avsläppta inne i stan på Lilla torg och vi delade på en pizza på en jätte mysig italiensk resturang. Vi va hemma sen igen vid typ 22, riktigt mysigt. Fast vi satte på en film och jag somnade ganska fort efter det, nästan direkt. Men jag hade bara sovit 3.5 timme natten innan så jag får lite credit för det. Sedan måste jag säga att vakna bredvid sin älskling på morgonen är bland det bästa som finns. Även om jag verkligen inte ville gå upp så var det tusen gånger bättre att bli väckt av sin baby än av någon annan. Så himla mysigt.

Idag så åkte jag in till skolan (baby följde med mig en bit) och va på japanskan för att sedan åka hem eftersom jag hade världens migrän. När jag väl kom hem så blev det lite mat och försöka plugga. Men jag har faktiskt lyckas läsa företagsekonomin en gång och sammanfattningarna tre gånger och det är alltid något.

Nu händer inte så världs mycket, tar det mest lugnt och kollar lite på The Hills. Ska försöka somna tidigt ikväll (vet seriöst inte hur många gånger har jag sagt det nu den senaste tiden...) och försöka lyckas bra på provet imorgon.

Miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0