Lite duktig faktiskt

Vaknade för två timmar sen typ och det var riktigt skönt att sova ut. Idag skulle jag träffa Hannah och Camilla men eftersom båda är sjuka så blir det inte av. Jaja men dte blir mysig hemmakväll med mig själv istället. Jag har faktiskt varit lite duktig med idag, skrivit nästan hela min Eu. St essay. Alltid något i rätt riktning, måste bara läsa ut The Collector, plugga japanska och lite sånt...

I tordags så sov jag över hos baby, riktigt mysigt. Hade inga lektioner i fredags så vi kunde verkligen sova ut med. Vi gick en härlig runda i tordags med, det var riktigt skönt ute och härligt med solnedgången. Sen blev det köra till MacDonalds för att köpa middag vid 22 för att sedan kolla på Lady och Lufsen, haha det var riktigt mysigt och vi klarade kolla på hela filmen! Stort framsteg för oss! Sen satte vi på Wall E lite men det slutade med att vi satte igång Nalle Puh istället, bra vuxenfilmer hur eller? Jag somnade nog någon vid 2 tror jag och sedan vaknade vid halv 12 så det blev nästan 10 timmar, riktigt härligt. Läste även i The Collector, 80 sidor faktiskt. Baby sov bredvid mig så jag tänkte jag kunde uttnyttja tillfället eftersom jag inte kunde somna om. Sen tog vi det bara lugnt och åt "frukost" vid 15 ngn gång..haha. Vi åkte sen iväg till Maxi för att handla mat och sånt och därefter åkte jag hem för att åta grillat. Det var väldigt gott. Sen på kvällen tog jag det bara lugnt och smsade lite med älskling och pratade även med honom.

Ja nu ska jag nog ta en dusch faktiskt

Miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0