Valborg/förste maj

Då var valborg över och nu även förste maj. Min lilla hund fyllde 6 nu på valborg, min lilla Basco. Det kändes verkligen inte alls längesen vi fick honom och han var en sån liten valp. Men han har valpsinnet kvar iaf och det är alltid något. Men valborg var en trevlig dag/kväll för den delen. Först så slutade vi tidigare och hade en väldigt slapp mattelektion (satt ute i parken och ja fota, snackade och typ sånt), sedan så var det hem för att gör sig iordning för att sedan ta bussen till pildammarna. Det var riktigt mysigt och trevligt sällskap med, fast saknade min baby dock. När jag väl skulle hem så kom bussen aldrig och jag pratade med Robin samtidigt och det hela slutade med att han kom och hämtade och körde hem mig. Han är seriöst så himla söt och gullig <3

Idag så har jag solat ute i solen och råkade bränna mig lite. Haha jag i ett nötskal typ...nej men låg ute och läste och smsade lite med baby. Sen fick jag bråttom att göra mig iordning eftersom jag skulle träffa Mikaela inne i stan för att kolla på bio. Hade på min vita sommarklänning med mina bruna gladiator skor. Mötte upp henne och vi såg på The Reader och den rekomenderar jag att folk ska titta på, för den var verkligen riktigt bra och fin. Vinkade sedan av henne efter biron vid hennes busshållplats för att sedan gå till min. Pratade med Robin då med, ja vi är något fästa i varandra. Vi har pratat nog i över 3 timmar ikväll och det var riktigt skönt och mysigt.

Imorgon blir det bara att ta det lugnt under dagen (sola lite till) och sedan på kvällen ska jag hem till Hannah för att grilla. Undrar hur bra det kommer att gå, tre tjejer och en grill...hahaha. Men i vilket fall som helst så blir det mysigt.

Nej ska läsa lite och sen blir det sängen

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0