Helg!

WIE! Jag klarade två kitty steps idag! :D

Skolan var lika med en lektion och ett projekts möte med Sven, vilket innebär att jag slutade halv 11, riktigt jävla skönt måste jag säga. Jag åkte sedan hem till älskling där vi åt frukost i sängen (ostbullar) och han snussade till en stund medan jag kollade på Grey's Anatomy, sjukt mysigt. Nu har baby vaknat och det blir mysa lite till tror jag nog =)

Imorgon har jag studiedag, vilket innebär vila och plugga för min del, har två prov nästa vecka plus två uppsatser som måste göras men med hjälp av mamma och baby så ska jag nog klara av det.

Känner mig mer positiv nu och lite gladare, kanske kan jag fixa skolan utan några jätte stora problem? One can only hope, right?

Nej nu ser baby myssugen ut så det blir krypa ner i hans famn och kolla på Jims värld (så många serier, i know...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0