Le tjejkväll avec Hannah

Ikväll blir det tjejkväll med Hannah och då blir det godis, musik och antagligen gå en kvälls promenad, sjukt mysigt! Ska även hjälpa mamma handla idag vilket blir antagligen snart med. Sedan inatt blir det kommer älskling hit och på lördag är det kalas för Gustaf och då kommer alla släktningar typ. Sedan söndag är väl plugg dag tyvärr...

Mamma och jag har bestämt oss för att åka på en Spaweekend efter jag har fyllt 18 så jag kan ta en drink och det ser jag fram emot eftersom det behövs, bara mamma och jag. Jag blir så avundsjuk på alla som kan hitta på saker med sina mammor utan problem så jag är riktigt glad att vi har bestämt det, vi ska bara hitta ett datum som passar oss båda!

Nej nu får jag kasta mig in i duschen så jag hinner träffa mamma och hjälpa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0