What can I say?

Ja då var denna helg över, går för fort för att jag ska hänga med i min mening...

Vad ska man säga om denna helg då? Ja du, bra fråga...

Men baby och jag hade lite roligt i lördags kväll/natt, blev lite dricka och vi gick ut en runda och hade diskutioner om granar, tallar och tallkottar (fråga mig inte men roligt var det).

Hade det även sjukt trevligt och mysigt med Hannah i fredags då vi satt verkligen i över 4 timmar och bara pratade. Vi hade musik, dricka och godis och mer behövdes inte. Tjejsnack var väl behövligt i min mening och det är så skönt när man bara kan sitta ner och snacka så i flera timmar utan att inte kommer på vad man ska säga.  

Jag är helt slut just nu, det har varit en helg med en hel del händelser men ja det får vara så. Jag kan inte göra något åt det, även om jag vill. Lite synd bara att det går ut över mig så pass mycket som det gör och hindrar mig ifrån att göra det bästa jag vet om att jag kan innerest inne. Det är väl det som gör mest ont, antagligen...

Saknar älsklingen min som fan just nu, hade behövt hans varma, sköna famn just nu som trygghets zone men jag kommer träffa han imorgon och förhoppningsvis så är jag på lite bättre humör än detta, men ja natten är fortfarande ung och man vet aldrig vad som händer, tyvärr.

Får väl bli att krypa ner i sängen nu och blunda bort det onda och elaka och tänka på att baby och jag ska till Köpenhamn till nyår och hoppas på att allt annat bara försvinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0