I know ett inlägg!

Nu har jag faktiskt varit lite duktig genom att skrivit min svenska (ska prestentera nästa vecka tror jag). Tog ifs inte så lång tid men ja den är gjord iaf.

Jag har köpt ett nattlinne nu tills imorgon. Vi har skolfoto och hela klassen ska vara utklädda till Peter Pan tema och jag är Wendy så ett nattlinne och försöka göra korkskruvar i mitt hår imorgon. Sedan är det fredag imorgon vilket är så skönt för det betyder helg! Nu i helgen så blir plugg, mysa med älsklingen och Model Lab. Skulle ha gjort det förra helgen men fick ställa in det pga för mkt läxa tyvärr men nu på lördag blir det av och det ska bli så kul. Baby ska följa med mig och det kommer bli en rolig upplevelse för oss båda.

Idag så är det svenska nu om typ 35 min och sedan slutar jag. Ska sedan hem och ta det lugnt tills jag ska träffa Hannah och det blir nog gå en runda, snacka och ha kul. Därefter blir det sätta si på bussen och åka hem till älskling (ska sova hos han inatt) och om jag har tur kanske övertala honom att sätta på ett Grey's Anatomy avsnitt. Jag har fastnat för den serien med, haha jag älskar verkligen serier och får aldrig nog av dem. Men det är så mysigt att bara sätta på ett avsnitt av någon serie man gillar och kanske ha en bit god choklad och lite vatten och sin älskling bredvid sig som försöker kolla och hänga med på serien fastän han inte alltid riktigt vill men gör det för min skull och bara myser. Jo jag ska nog allt övertala honom för jag vill mysa!

Nej ska kolla igenom uppgiften en gång till och sen blir dte svenska för min del! 

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Åh, Model Lab! Så skoj, det är verkligen superkul! :D

2009-10-09 | 23:07:09 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0