Klar!

Nu har jag skrivit klart min svensk uppsats och är något trött i huvudet. Men jag blev ganska nöjd med den faktiskt så förhoppningsvis så gick den bra. Annars så är det fredag vilket betyder helg och det är underbart. Ska laga indiskt idag eftersom baby och jag har pratat om det i evigheter nu och vi är båda sjukt sugna på det. Fast jag måste säga att det mamma ska äta (St. Markus Vinkällare) slår detta så jag är lite avundsjuk men det blir min tur snart igen att äta (älskling och jag har typ bestämt oss för att äta där så fort vi båda har pengar) och det ser jag fram emot! Jag ska även göra en efterätt som jag läste i någon tidning och det lät helt underbart gott, chokladmoussebakelser med både mörk och ljus choklad, lät inte det gott? Ska bara handla hem allt med och om baby och jag har tur så kanske vi kan låna pappas bil och köra och köpa allt och slippa ta allt på en cykel och inte vara säkra på att vi får med oss allt. Hoppas, hoppas!

Ikväll så blir det bara mysa och ta det lugnt, inte göra något överansträngade direkt. Imorgon blir det träffa Jonte och kanske Lousie med och vi skulle typ åka buss hela dagen för det va det Jonte kunde göra (får åka buss gratis eftersom han är i lumpen) så ja vi får väl se helt enkelt :P Söndag blir det slappdag och plugga med för den delen. Har historia presentation och jag har inte direkt börjat än, lite smått panik men det fixar jag ;)

Börjar om 35 min och det är sista lektionen för idag, vilket är underbart! Därefter blir det att åka hem till älskling för att sedan åka hem till mig och handla mat och direkt därefter typ börja laga maten! Haha lite stressigt men det kommer gå hur bra och gott som helst! Nej nu får jag skicka över historian till pednet så jag kan göra klart arbetet nu i helgen.

Trevlig helg!

Kommentarer
Du vet vem! säger:

Hej :)

Kan inte du ringa mig så fort du kan? :)

baby :)

2009-10-18 | 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0