Mys i sängen

Ligger i sängen med älskling här med datorn medan han kollar på någon stand up comedy. Vi har faktiskt varit duktig idag, städat och allt. Visserligen bara för att låna bilen men ändå, städat som städat! Mammas fina deal var att dammsuga båda hallerna och köket, hjälpa Gustaf med matte, städa badrummet och ta ner och upp tvätt. Mamma kom med förslaget att baby skulle dammsuga och jag göra resten, måste punktera att det inte var jag som kom på det! Men det gick bra och baby klagade inte vad jag vet...(A) You still love me right? (A)  Baby: Always <3

Därefter blev det av till IKEA där vi gick runt i en timme, en och halv och bara kollade. Sedan åkte vi hem till älskling där hans mamma blev sugen att ha en Wok panna så det blev bara att åka tillbaka till IKEA och sedan lämna den. Vi hämtade även upp Jonte och Lousie för att åka till MAxi där älskling och jag skulle köpa Lussebullar men de var slut =( så inga lusserbullar för oss men det blev cider och choklad istället. Något iaf :)

När vi väl kom hem så blev det fondue och det var riktigt mysigt därefter blev det monopol Lund med hela familjen med choklad tårta som efterrätt, sjukt mysigt och roligt. Jag kom tvåa i monopol och det är alltid ngt :P 

Söndag imorgon och sista lov dagen och det blir mysa med älskling och antagligen så kommer Hannah hit en liten stund så det bli kul =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0