No TV

Nu sitter jag i babys säng med hans brors data skärm mitt på sängen med älsklingens dator inkopplad. Lille tvn vägrar fungera och har gjort det nu i typ 4 timmar eller så. problem är bara att allt är kopplat till babys tv skärm så ja vi har inte kunnat göra ett skit med andra ord. Det blev ligga i sängen och prata, samtidigt som vi sorterade en UNO kortlek och en vanlig med, inte alls uttråkade, nej då!  

Onsdag imorgon och det innebär åka till Synsam och kolla min syn (hoppas på att den inte har försämrat sig), köpa nya jeans och sedan äta på St. Markus Vinkällare, längtar som fan! Världens godaste mat där och man blir så jävla mätt och ändå kan man inte sluta äta för det är så gott.

Har inte gjort så världs mycket på lovet än så länge, hjälpte baby jobba i måndags, eller hjälpte och hjälpte höll mer sällskap i min meningen. Var helt slut halv 6 på morgonen och blev inte direkt piggare under dagen men jag var förhoppningsvis ett trevligt sällskap? Idag har jag faktiskt bara legat och läst hela dagen nästan medan älskling har spelat Forza när tvn väl fungerade som den skulle. Sjukt mysig dag och det blev även lite handlat för vår del, mat och lite gotte med. Köpte lussebullar som var sååå goda, blev sjukt förvånad att de hade redan börjat säljas men skit samma gott var det!

Nej ska nog göra mig iordning och ligga och mysa med babyn med innan jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0