Uttråkad

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att älskling ska säga att han har jobbat färdigt så vi kan åka hem till han. Jag har faktiskt pluggat klart alla drama frågor fast nu har jag inget att göra vilket är lite drygt.

Har även presenterat idag på historian och det gick ganska bra tyckte jag ändå fastän jag var själv. Hade danska med och vi gjorde inte direkt något och civics gick i bara igenom tyskland vs sverige så det inte direkt jobbigt. Sedan hade jag filosofi och det va ganksa drygt i min mening, var helt slut i huvudet och ville bara sluta. Fick även tillbaka provet och jag störde mig som fan för om jag bara hade svarat mycket enklare så hade jag lyckas få ett högre betyg. Men men, better luck next time I believe.

Men nu är det ingen mer läxa innan lovet och det är verkligen skönt eftersom det behövs riktigt mycket. Annars så händer det inte så värst mycket och jag är väldigt sugen på choklad. Funderar på att gå upp till Malmborgs och köpa mig lite, har inget bättre för mig ändå så.

Time flies by so fast but yet not so fast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0