Fryser

Usch nu sitter jag här med min filt och fryser som fan. Har inte alls mått bra idag och det är inte kul. Mamma överraskade mig med Cosmo så jag har precis bläddat igenom den och ska läsa mer djupare lite senare.

Jag har kollat på de nya avsnitten av One Tree Hill och Gossip Girl. Måste säga att jag ganska besviken på One Tree Hill eftersom Lucas och Peyton är inte med. Det är inte samma sak längre. Visst serien var inte helt kass men ändå. Jag kommer förmodligen se hela serien ändå eftersom jag gillar OTH men ja. Gossip Girl för den andra delen var riktigt bra, spännande och gripande precis som jag hade förväntat mig. Lär sitta framför datorn varje vecka.

Annars så händer inte så värst mycket, tänker bara ta det lugnt idag så jag kan gå till skolan imorgon och försöka prata med Sven om projektarbetet.

Nej nu kallar tvn på mig och min filt.

Kommentarer
Anonym säger:

hahahahaha

2009-09-17 | 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0