Jävla mage!

Usch vad jag hatar min mage ibland! Vaknade imorse av att jag kunde knappt kunde gå upp ur sängen så ja det var inte mycket jag kunde göra mer än att stanna kvar och vila. Tror nog har man en älskling som är så söt och tar hand om en så underbart. Vi låg hemma hos mig och bara ta det lugnt så smärtan i magen kunde släppa någon gång. tyvärr släppte den inte för så längesen dock men ja vad kan man göra?

Skolan har börjat och ja det är faktiskt inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara. Jag har till och med fastnat för visa ämnen och tycker att de är sjukt intressanta. De fängslar mig som fan. Speciellt filo. och psykologi. Känns verkligen som mina ämnen och det har jag någon vägledning och koll på vad jag vill arbete med senare i livet. Helt sjukt ändå, senare i livet. Jag kollade lite smått på psykologi linjen i Lund och den var på 5 år plus att jag skulle ha en massa erfarenhet innan dess plus gått en massa terapi och det skrämmer mig lite för jag kankse börjar läsa när jag är 20, ska fylla 21 och därefter läsa i 5 och då är jag 25 och jag ska helst börja inleda en karriär innan jag skaffar barn men grejen är att jag vill helst ha barn innan jag 30 och den ekvationen går inte ihop. Jag måste priotera det ena och det vill jag helst inte men ja, har jag något val? Jo om jag väljer en helt annan linje men jag har ingen aning vad det skulle vara och ja jag får lite panik när jag tänker på att det är inte så många år kvar tills jag verkligen är 30 och då ska man verkligen veta vad man vill med livet och tänk om man inte vet det då? Vad händer då? Aaaaah nej nu får jag sluta!! Inte en massa ålderskriser här, inte än iaf för då blir jag väl sjukt gammal i sinnet och kroppen om jag stressar så på detta sättet och det vill jag verkligen inte! Usch nej. Fick precis höra av baby att inte får lov att säga pga han får inte säga så enligt mig :P Lite dubbel moral, I know.

Nej nu ska jag nog kasta mig in i duschen om magen tillåter det och sen ligga och mysa med älskling och somna i hans famn, det låter helt underbart i mina öron! <3

Kommentarer
Intressant! säger:

Du får väl se om du har man och hus innan du tänker på barn!

Alla förhålande håller inte alltid!;)

2009-09-01 | 21:01:23
Intressant! säger:

Du får väl se om du har man och hus innan du tänker på barn!

Alla förhålande håller inte alltid!;)

2009-09-01 | 21:01:32
Älsklingen din! säger:

De är väll inte fel att drömma sig bort lite? Man behöver väll inte tänka "om"? Sen möjligt att alla förhållande inte håller men hon nämnde inget om att de va med mig hon skulle ha barn.



Älskar dej baby!<3

2009-09-03 | 10:26:06
Intressant! säger:

Nej, men var väl antagligen dig hon menade? ;)

Nej, har aldrig sakt att de är fel att drömma,



Hoppas de håller för er iaf..!

2009-09-05 | 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0