Överraskning 1 klar!

Jag blir galen över alla dessas måsten! Fan! Vet inte hur jag ska lyckas klara detta men ja får väl försöka på något sätt...

Nu har jag precis gjort klart en av älsklings överraskningar till på måndag (firar 6 månader då!!) <3 Han kommer bli så glad, I just know it!

Måste åka in till stan nu för att fixa den andra delen för att sedan åka och träffa Hannah, för att sedan åka hem och plugga och sen hämta baby vid 21...lång dag med andra ord! Är redan helt slut men ja har inte tid för att vara trött känns det som. Just nu skriver jag som en speedad kanin känns det som. Just det jag måste hinna äta innan med, suck jag blir trött på allt detta. Att folk bara inte kan fatta och låta en vara istället...

Varför ska folk komma och dra fram en jävla massa skit om en som hände för typ 3 år sen? Och därefter berätta det för ens kille och sedan ljuga om det? Omoget eller vadå? Jag blir så trött på såna människor, jag har redan det jobbigt, bygg då förhelevete inte på en massa skit då! Jag klarar mig alldeles väl med den skiten jag har nu.

Stressad, sur och glad, vilken kombination!!

Better go otherwise you never know what will happen!

Hörs!

Kommentarer
Andreas säger:

Men du, du får försöka stressa ner tror jag, chilla lite=) och är itne det minsta snällt dra upp gammal skit...sånt ska man bara lämna därhän...hoppas e bättre nu=)

2009-09-17 | 08:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0